שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ

אחד התפקידים היותר משמעותיים בניהול של כל עסק, הוא הניהול האדמיניסטרטיבי שלו. עד לא מכבר, תפיסת הניהול הרווחת היתה שכל עסק ינהל עבור עצמו את נושא האדמיניסטרציה. המשמעות היתה שכל עסק העסיק, בין השאר, אדם אחד או יותר שהיה ממונה על מתן שירותי אדמיניסטרציה לעסק. ואולם בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בקונספט. הנוהג הקיים כיום הוא לשכור שירותים אדמיניסטרטיביים מגוף או חברה שהל המהות והמטרה שלהם היא מתן שירותים אדמיניסטרטיביים עבור העסק.

התקשרו עכשיו – 072-3977-155​ 📞

כן, מתאים לי שירותי אדמיניסטרציה !

מהם בעצם שירותי אדמיניסטרציה ומה הם כוללים? אילו תהליכים הביאו לכך שעסקים רבים מעדיפים לנהל את ענייני האדמיניסטרציה שלהם במיקור חוץ, ולא להעסיק ממונים על הנושא בעסק עצמו? אילו עסקים עשויים להפיק את התועלת הרבה ביותר מהקונספט החדש? כדאי לקרוא – כל התשובות בהמשך המאמר.

מה זה שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ ומה זה כולל

כאשר עושים שימוש במונח "שירותי אדמיניסטרציה", הכוונה היא למגוון רחב של שירותים הנחוצים לעסק על מנת לשמור על הפעילות התקינה שלו. בעסקים גדולים יש יותר מאדם אחד הממונה על הנושא. בעסקים קטנים, אדם אחד ממונה על מגוון רחב של שירותים כאמור. עם השירותים האדמיניסטרטיביים בעסק ניתן למנות כדלקמן:

  1. ניהול מסמכים: כתיבה, עריכה או בדיקה של מסמכים אדמיניסטרטיביים שונים, מכתבים והסכמים (לא מהצד המשפטי, אלא מהצד הטכני).
  2. סיוע ללקוחות ולספקים: מתן מענה לשאלות, תיאום ציפיות, תיאום משלוחים וקידום המכירות של העסק, גם אם בעקיפין.
  3. הנהלת חשבונות: שירותי הנהלת חשבונות נמנים עם השירותים האדמיניסטרטיביים היותר נפוצים. עם השירותים כאמור ניתן למנות בדיקת חשבוניות ספקים, ומנגד הוצאת חשבוניות ללקוחות, בדיקת הוצאות ובדיקת תקבולים.
  4. תיאומים שונים: תיאום פגישות לאנשי מכירות, טיוב לידים וכן מגוון פונקציות שמסייעות לאנשי המכירות לממש את פוטנציאל המכירה של העסק.
שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ

כיצד נוצר מצב שבו עסקים מוציאים את השירותים האדמיניסטרטיביים למיקור חוץ

עד לא מכבר, הנוהג הנפוץ היה שכל עסק מעסיק את האנשים האמונים על מתן שירותים אדמיניסטרטיביים. ואולם בשנים האחרונות חלו שינויים משמעותיים בתחום. מרבית השינויים הללו הם תוצאה של קדמה טכנולוגית, המאפשרת לנהל את שירותי האדמיניסטרציה מרחוק. כתוצאה, אין עוד צורך להחזיק את נותני השירות בעסק עצמו והם יכולים לעשות את העבודה שלהם מכל מקום. חברות שונות הבינו את הפוטנציאל, והן מציעות כיום שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ לחברות ועסקים. למעשה, בעל העסק איננו מעסיק את האדמיניסטרטורים, כפי שהיה נהוג בעבר, אלא שוכר שירותי אדמיניסטרציה בלבד. על פי הקונספט הזה אפשר לצרוך שירותי אדמיניסטרציה רק בשעות הערב, ורק חלק מהשירותים בלבד. למשל – מענה טלפונים ומנגד ביצוע שיחות מעקב או שיחות מכירה.

התקשרו עכשיו – 072-3977-155​ 📞

אילו עסקים מפיקים את התועלת המרובה ביותר עם שירותי אדמינסטרציה מהבית

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ, טמון באפקטיביות שלהם מצד אחד ובעלויות הנמוכות שלהם מצד שני. מי שמפיק את התועלת הרבה ביותר מהמצב החדש הם עסקים קטנים ובינוניים. בעבר, עסק קטן לא היה יכול להרשות לעצמו להעסיק עובד או עובדת בנושא האדמיניסטרטיבי. הפתרון היה, לפיכך, לשלב תפקידים או שבעלי העסק יעסקו חלק משמעותי מהיום בעבודות אדמיניסטרציה. כיום אפשר להעסיק עובדים המעניקים שירותי אדמיניסטרציה מהבית. התמורה לשירות איננה נמדדת על פי מספר השעות, עלא על פי אמות מידה אחרות. למשל – מכירות, או לחילופין מספר החשבוניות שהוקלדו או כל דרך אחרת אשר משקפת הלכה למעשה את העבודה שבוצעה.

אם יש לך עניין בקבלת שירותי אדמיניסטרציה מרחוק זה בהחלט המקום הנכון עבורך. .כדאי ליצור קשר כבר כעת ומומחים שלנו יחזרו אליך להמשך התהליך.

שאלות נפוצות על שירותי אדמיניסטרציה מהבית

טיפול בכל הדברים שבעל עסק צריך החל מ-

  • ניהול מסמכים
  • סיוע ללקוחות
  • הנהלת חשבונות
  • תיאומים שונים

מטפלים בכל המשימות שבעל העסק צריך לבצע.

צריכים שירותי משרד או שירותי מזכירות? פנו אלינו עכשיו!

עוד מהבלוג:

מה היה לנו במאמר עד עכשיו?

כן, מתאים לי השירות!