ניהול משרד
כבעל/ת עסק דבר אחד ברור – המשימות רק נערמות והגיע הזמן שמישהו יטפל בהן. ניהול משרד אשר מתבצע דרך מיקור חוץ, לוקח את המשימות המעכבות, הפחות נוחות ואלו שלא פעם נשכחות, ופשוט מטפל בהן, אחת אחרי השנייה.
ניהול משרד הוא שירות שניתן בדיוק על פי הצורך של העסק. המטרה היא לעזור לך להוביל את העסק בדיוק למקום שחשוב לך להגיע אליו. אנחנו ניקח את המשימות שאפשר להעביר הלאה כולל חזרה ללידים, סגירת עסקאות, ניהול החשבונות ואפילו קביעת תור לרופא ונשאיר לך יותר זמן לעסק (וגם זמן חופשי).
כן, מתאים לי ניהול משרד!
התקשרו עכשיו – 072-3977-155 📞
ניהול משרד במיקור חוץ: השירות שיוביל אותך קדימה
הקמה וניהול של עסק מהווים אתגר משמעותי ליזמים ולבעלי העסק. אחד הצעדים החשובים והמשמעותיים ביותר שכל יזם המקים עסק היה צריך לעשות בעבר, הוא לשכור עובדים נאמנים ואיכותיים, אשר יהיו אמונים על הפעלת כלל שירותי המשרד של העסק. כיוון שהמשרד היה בעבר ונותר גם היום הלב הפועם של העסק, היה חשוב למצוא את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר. ואולם בשנים האחרונות עבר התחום של שירותי ניהול משרד שינויים משמעותיים. השינויים נוגעים הן לאופי הציוד והמכשור המשמש להפעלת המשרד, והן לאופן הפעילות והניהול שלו. בשורות להלן ננסה לעמוד על הקשר בין הקדמה הטכנולוגית לבין האפשרות לנהל את משרדי העסק מרחוק.
מהם שירותי המשרד החיוניים הנדרשים בכל עסק מצליח? איך משפיעה הקדמה הטכנולוגית על האופן שבו צורכים עסקים רבים את שירותי המשרד שלהם? מהם הנהנים העיקריים מהמצב החדש? כדאי לקרוא – כל התשובות יובאו בהמשך המאמר.
לשלם על ניהול משרד מהבית לפי דרישה בלבד
אין כל ספק שהעולם שלנו התקדם, העסקים צריכים לבצע הרבה יותר פעולות מכפי שהם ביצעו בעבר ולעשות זאת במהירות וביעילות. ברור גם כי בעלי העסקים (ובעלות) חייבים להתמקד בפיתוח העסקי, לחשוב על מוצרים ושירותים חדשים, להיות בקשר עם הלקוחות ולהשאיר לעצמם זמן פנוי (כי בסופו של דבר כולם רוצים גם ליהנות מהפירות).
ניהול משרד מתבצע במיקור חוץ והעסק יכול לשלם רק על מה שהוא צריך. מעבר לכך שאין כל צורך בקשרי עובד-מעסקי (כך שאנחנו חוסכים את תשלומי הפנסיה, השעות הנוספות, ימי המחלה וכל השאר), התשלום הוא בעד השירות שניתן ולא מעבר לכך. העסק יכול להגדיל את שירותי הניהול או לצמצמם אותם בהתאם לפרויקטים שיש לו על הפרק.
בחירת אנשי המקצוע המתאימים לניהול משרד מרחוק
כל עסק יודע כי בחירת העובדים יכולה להפריד בין הצלחה לבין דשדוש. ניהול משרד הוא לא עניין של מה בכך ובין אם מדובר בביצוע פעולות ספורות בלבד ובין אם פעולות רבות, חשוב מאד למצוא את המנהלת המקצועית, המנוסה והאכפתית. הניהול צריך להתבצע על ידי מישהו שרוצה בהצלחת העסק ומתייחס לכל משימה כאילו היא החשובה ביותר.
המשימה שלנו היא לאתר את אנשי ונשות המקצוע המתאימים למשימת ניהול המשרד. ברור לנו שאין משימה לא חשובה וברור לא פחות שלא כל אחד או אחת מתאימים לכל עסק. אנחנו כאן כדי להגדיר את הפרויקט, לנתח את המשימות, לעשות את החיבור הנכון, לפקח ולהגיש דו״ח פעילות מסודר. כל זאת כדי שלך תהיה את האפשרות לקדם את העסק על פי התוכניות.
כן, מתאים לי ניהול משרד!
התקשרו עכשיו – 072-3977-155 📞
מהם שירותי המשרד הנדרשים לניהול משרד מוצלח מרחוק
כאמור לעיל, כל עסק מצליח חייב לבצע כמה וכמה פעולות, שמאפשרות לו לצעוד בגאון כל הדרך להצלחה. עם הפעולות הללו ניתן למנות כדלקמן:
- תאום פגישות וניהול יומנים: אחת המטלות המשמעותיות של המשרדים בעסק הייתה ניהול היומנים ותיאום הפגישות, הן עבור אנשי המכירות והן עבור מנהלי העסק ואנשי הרכש. תיאום נכון עשוי להיות ההבדל בין עסק מקרטע לעסק מצליח.
- ניהול המערכת החשבונאית: מדובר בהיבטים השונים של ניהול הכספים בעסק, החל מניהול המלאי השוטף וכלה במעקב אחרי חשבוניות יוצאות ונכנסות. זאת על מנת לעמוד אל נכון על האמינות והאיכות של הפעילות העסקית. ניהול המערכת החשבונאית מונע גם קריסות פיננסיות זמניות, שעלולות להתרחש עקב תיאום לקוי בין תזרים ההכנסות לבין ההוצאות בעסק.
- ניהול העובדים: אחד התפקידים החשובים של עובדי המשרד בעסק הינו ניהל כלל העובדים, כולל המעטפת הסוציאלית.
הזמן המתאים לניהול משרד במיקור חוץ
ברגע שהמשימות מתחילות להיערם וכשישנה תחושה של לחץ, זה בהחלט סימן לכך שיש צורך בשירותי משרד במיקור חוץ, אך האמת היא שאין צורך לחכות לסימן מיוחד. לפעמים ברור כבר בתחילת הדרך כי יש צורך בניהול מקצועי של המשרד.
כשברור כי עומדות להיות משימות רבות וכי העסק עומד לטפל בלקוחות, לידים, ספקים ועוד גורמים רבים. במקרה זה כדאי כבר מהרגע הראשון ליצור קשר. אין צורך לחכות לכך שהעסק יקרוס. תמיד כדאי ליצור קשר, לשמוע על השירות של העוזרת אישית שלנו ולגלות כיצד נוכל להפוך את החיים שלך להרבה יותר קלים.
שאלות נפוצות על ניהול משרד מהבית
מה היתרונות עם ניהול משרד מרחוק?
אין צורך במזכירה צמודה, אין צורך במשרד, אין צורך בתשלומים מיותרים.
מתי הזמן המתאים לניהול משרד?
ברגע שאתה מרגיש תחושה של לחץ בעסק ואי יכולת לטפל בהכל, זה הזמן שאתה צריך עזרה בניהול משרד.
התקשרו עכשיו – 072-3977-155 📞
הקדמה הטכנולוגית וההשפעה שלה על ניהול המשרדים
אחת הסיבות לצורך במשרד היא קיומה של נקודה מרכזית, אשר מנטרת את כלל הפעילויות בעסק. ואולם בשנים האחרונות, ככל שערוצי התקשורת השונים השתפרו, התחזקה המגמה בקרב עסקים רבים לצרוך שירותי ניהול משרד מרחוק. מדובר בשינוי משמעותי, שהטמעה שלו בעסק מביאה כמעט תמיד לחיסכון משמעותי בהוצאות העסקיות. מנגד, מבחינת מקבלי השירות – העובדים, הלקוחות והספקים של העסק, אין כל שינוי נראה לעין בהתנהלות.
- תשלום עבור שירות ולא עבור שעות עבודה: ניהל משרד מהבית או מכל מקום אחר שאיננו בהכרח העסק עצמו, גורם לכך שהעסק משלם עבור השירות ולא עבור שעות העבודה של העובד.
- בחירת השירותים הנדרשים: ניהול משרד מרחוק מאפשר לבעל העסק לבחור אילו שירותים הוא יצרון ועל אילו שירותים יוותר, בהתאמה עם אופי הפעילות העסקית
אם יש לך עניין בקבלת שירותי ניהול משרד חיצוניים, זה במקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליך במהרה.